Designed by Prostooleh

10 причини да тренираме днес:

1. Физическата активност ни кара да се чувстваме щастливи.

2. Тренировките ни учат да си поставяме цели и да ги постигаме.

3. За да намалим риска от сърдечен удар, без прием на лекарства.

4. За да спим по-добре.

5. За да презаредим енергийните си запаси.

6. За да увеличим силата и гъвкавостта си, с което намаляваме риска от развитие на остеопороза.

7. За да сме по-уверени.

8.  За да сме по-продуктивни, когато работим.

9. За да подсилим защитните сили на организма си.

10. За да живеем по-дълго.

Искате да тренирате веднага, но не се сещате за подходящи упражнения?

Всяко начало е трудоемко, изисква усилие, но нека това не ви плаши, спомнете си 10-те ползи от тренировките и давайте смело напред.

Освен това, началото е начало, то е етап, който отминава, ако не се отказваш и после всичко изглежда удобно, познато и лесно.

* * *

10 упражнения, които можете да правите заедно с децата.

 

Като първо упражнение поставяме едно видео от играта Just Dance, на децата би им харесало.

Ако вие си имате свои загряващи практики, направете си тях, важното е да отбележем, че в началото бе загряквата.

1. Загряваме.

След като вече сме загрели, преминаваме към същинската част – с упражненията.

Под името на всяко упражнение, вмъкваме прекрасно видео, показващо как точно трябва да се изпълни това упражнение, за да не се контузите, както и колко повторения и серии да правите, ако сте начинаещи или напреднали, за ориентир.

2. Планкове:

3. Клякания:

4. Лицеви опори:

5. Коремни преси:

6. Напади:

7. Бърпита:

8. Mountain Climber

( В превод „Планински катерач“, звучи странно, но пък добре описва самото упражнение.)

9. Клек + страничен ритник.

10. V-Ups.

(Вид коремни преси, „V“ e от формата, която образуваме с тялото си, в това упражнение.)

Тренировката ни трябва да завърши с разтягане на работилите мускули.

Може да си имате свои начини, ако не, едно примерно видео тук:

 

Ако сме събудили вашия интерес и амбиция и искате да знаете повече за това как, кога и колко да тренирате, как да се храните, какво да правите и какво да не правите, за да сте здрави, то можете да влезете в страничката с подаръци на Live to Lift и да си свалите книгата на Лазар Радков:

http://www.livetolift.com/free/


За тази статия използвахме материали от:

https://draxe.com/benefits-of-exercise/

https://www.babble.com/parenting/working-out-with-kids/